emovision

Abonnementsbetingelser

Gældende fra d. 11/11 2024
1. Introduktion

1.1. Disse abonnementsbetingelser gælder for virksomheder samt privatpersoner (herefter “Brugeren”), der køber et abonnement til emovision-platformen (herefter “Platformen”), som ejes og drives af Boligdok ApS (herefter “Leverandøren”). 

Boligdok holder til på adressen: Bryghuspladsen 8, 3, 1473 København K.

1.2. Ved køb af abonnement accepterer Brugeren disse abonnementsbetingelser.

1.3. Betingelserne er gældende for kunder der betaler med kreditkort. Der kan i helt særlige tilfælde laves aftale om betaling via faktura. Dette kræver at man kontakter os direkte på telefon eller mail.

2. Adgang til platformen

2.1. Når Brugeren opretter en konto, modtager de en e-mail med et aktiveringslink, som skal følges for at aktivere kontoen. 

2.2. Efter aktivering bliver Brugeren mødt af en side, hvor de skal vælge abonnementstype og udfylde resten af deres informationer. Herefter ledes Brugeren til en betalingsside, hvor de skal indtaste kortinformationen og foretage den første betaling. 

2.3. Når første betaling er gennemført, får Brugeren adgang til Platformen. 

2.4. Efter tilmeldingen modtager Brugeren en bekræftelsesmail. Brugeren skal logge ind via www.emovision.dk, hvor brugernavn og adgangskode angives for at tilgå platformen.

2.5. Brugeren er ansvarlig for at sikre, at loginoplysninger opbevares fortroligt, og at de ikke deles med andre.

2.6. Adgang til Platformen er betinget af gyldig betaling og overholdelse af abonnements- og brugsbetingelserne.

3. Gratis prøveadgang

3.1. Brugeren kan få en gratis prøveadgang til Platformen.

3.2. Prøveadgangen inkluderer fuld funktionalitet, så Brugeren kan udforske Platformens muligheder.

3.3. Prøveadgangen udløber automatisk, og der opkræves ikke betaling ved prøveadgangens afslutning.

3.4. Brugeren har herefter mulighed for selv at oprette et betalende abonnement til Platformen.

4. Abonnementsstruktur og betaling

4.1. Abonnementet er løbende og fortsætter, indtil det opsiges. 

4.2. Brugeren kan vælge mellem månedsvis eller årlig betaling. Ved valg af månedsvis betaling er der 3 måneders bindingsperiode. Der trækkes automatisk fra det registrerede kort forud for den valgte periode. 

4.3. Når Brugeren gennemfører en betaling, vil det første beløb blive trukket ved abonnementsstart, og efterfølgende betalinger vil blive trukket som følger:

  • Månedsabonnement: på månedsdagen for abonnementsstart (f.eks. ved start den 17. marts trækkes næste betaling den 17. april, den 17. maj osv.).
  • Helårligt abonnement: på årsdagen for abonnementsstart.

 

4.4. På kontoudtoget vil Leverandøren fremstå som Boligdok ApS, der ejer og driver platformen. 

4.5. Alle priser er ekskl. dansk moms, medmindre andet er oplyst.

5. Samarbejdspartnere og håndtering af kundedata

5.1. For at håndtere betalinger samarbejder Leverandøren med Billwerk. Når Brugeren tilmelder sig og betaler for abonnementet, oprettets en profil i Billwerks system til administration af betalingsdata, faktureringsoplysninger og løbende betalinger. 

5.2. Billwerk behandler brugerdata i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning og i henhold til Leverandørens instruktioner. Brugeren kan finde mere information om, hvordan Leverandøren håndterer persondata, i Leverandørens privatlivspolitik, som findes på hjemmesiden.

6. Manglende betaling

6.1. Ved manglende betaling vil du modtage en e-mail med påmindelse. Hvis betalingen ikke gennemføres indenfor den angivne frist, betragtes det som en opsigelse af abonnementet, og adgangen til platformen vil blive annulleret.

7. Opsigelse

7.1. Abonnementet kan opsiges til udgangen af en betalt periode, dog tidligst efter bindingsperiodens udløb. Opsigelse skal ske via Platformens kontoindstillinger senest dagen før næstkommende opkrævning.

7.2. Ved opsigelse modtager Brugeren en bekræftelse på opsigelsen på den tilknyttede mail.

8. Refundering og fortrydelse

8.1. Påbegyndte abonnementsperioder refunderes ikke, herunder ved opsigelse af årlige abonnementer før periodens udløb.

8.2. For virksomheder er der ingen fortrydelsesret.

9. Betalingskort udløb

9.1 Såfremt Brugerens betalingskort udløber, vil der blive fremsendt e-mail med link til opdatering af kortoplysninger.

10. Kortoplysninger

10.1 Ved tilmelding til Platformen giver Brugeren tilladelse til at de nødvendige betalingskortsoplysninger gemmes til brug for automatisk debitering. Disse oplysninger slettes 30 dage efter abonnementets ophør.

11. Ændring af abonnementsvilkår

11.1. Leverandøren forbeholder sig retten til at ændre disse abonnementsvilkår. Varsel om ændringer vil blive givet via e-mail eller på Platformen. Fortsat brug af abonnementet efter ændringer anses som accept.

12. Kontakt og support

12.1 Ved spørgsmål eller behov for support rettes der henvendelse til Boligdok på info@emovision.dk eller +45 30205268.

Abonnementsbetingelser

Gældende fra d. 11/11 2024
1. Introduktion

1.1. Disse abonnementsbetingelser gælder for virksomheder samt privatpersoner (herefter “Brugeren”), der køber et abonnement til emovision-platformen (herefter “Platformen”), som ejes og drives af Boligdok ApS (herefter “Leverandøren”). 

Boligdok holder til på adressen: Bryghuspladsen 8, 3, 1473 København K.

1.2. Ved køb af abonnement accepterer Brugeren disse abonnementsbetingelser.

1.3. Betingelserne er gældende for kunder der betaler med kreditkort. Der kan i helt særlige tilfælde laves aftale om betaling via faktura. Dette kræver at man kontakter os direkte på telefon eller mail.

2. Adgang til platformen

2.1. Når Brugeren opretter en konto, modtager de en e-mail med et aktiveringslink, som skal følges for at aktivere kontoen. 

2.2. Efter aktivering bliver Brugeren mødt af en side, hvor de skal vælge abonnementstype og udfylde resten af deres informationer. Herefter ledes Brugeren til en betalingsside, hvor de skal indtaste kortinformationen og foretage den første betaling. 

2.3. Når første betaling er gennemført, får Brugeren adgang til Platformen. 

2.4. Efter tilmeldingen modtager Brugeren en bekræftelsesmail. Brugeren skal logge ind via www.emovision.dk, hvor brugernavn og adgangskode angives for at tilgå platformen.

2.5. Brugeren er ansvarlig for at sikre, at loginoplysninger opbevares fortroligt, og at de ikke deles med andre.

2.6. Adgang til Platformen er betinget af gyldig betaling og overholdelse af abonnements- og brugsbetingelserne.

3. Gratis prøveadgang

3.1. Brugeren kan få en gratis prøveadgang til Platformen. 

3.2. Prøveadgangen inkluderer fuld funktionalitet, så Brugeren kan udforske Platformens muligheder. 

3.3. Prøveadgangen udløber automatisk, og der opkræves ikke betaling ved prøveadgangens afslutning.

3.4. Brugeren har herefter mulighed for selv at oprette et betalende abonnement til Platformen. 

4. Abonnementsstruktur og betaling

4.1. Abonnementet er løbende og fortsætter, indtil det opsiges. 

4.2. Brugeren kan vælge mellem månedsvis eller årlig betaling. Ved valg af månedsvis betaling er der 3 måneders bindingsperiode. Der trækkes automatisk fra det registrerede kort forud for den valgte periode. 

4.3. Når Brugeren gennemfører en betaling, vil det første beløb blive trukket ved abonnementsstart, og efterfølgende betalinger vil blive trukket som følger:

  • Månedsabonnement: på månedsdagen for abonnementsstart (f.eks. ved start den 17. marts trækkes næste betaling den 17. april, den 17. maj osv.).
  • Helårligt abonnement: på årsdagen for abonnementsstart.

 

4.4. På kontoudtoget vil Leverandøren fremstå som Boligdok ApS, der ejer og driver platformen. 

4.5. Alle priser er ekskl. dansk moms, medmindre andet er oplyst.

5. Samarbejdspartnere og håndtering af kundedata

5.1. For at håndtere betalinger samarbejder Leverandøren med Billwerk. Når Brugeren tilmelder sig og betaler for abonnementet, oprettets en profil i Billwerks system til administration af betalingsdata, faktureringsoplysninger og løbende betalinger. 

5.2. Billwerk behandler brugerdata i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning og i henhold til Leverandørens instruktioner. Brugeren kan finde mere information om, hvordan Leverandøren håndterer persondata, i Leverandørens privatlivspolitik, som findes på hjemmesiden.

6. Manglende betaling

6.1. Ved manglende betaling vil du modtage en e-mail med påmindelse. Hvis betalingen ikke gennemføres indenfor den angivne frist, betragtes det som en opsigelse af abonnementet, og adgangen til platformen vil blive annulleret.

7. Opsigelse

7.1. Abonnementet kan opsiges til udgangen af en betalt periode, dog tidligst efter bindingsperiodens udløb. Opsigelse skal ske via Platformens kontoindstillinger senest dagen før næstkommende opkrævning.

7.2. Ved opsigelse modtager Brugeren en bekræftelse på opsigelsen på den tilknyttede mail.

8. Refundering og fortrydelse

8.1. Påbegyndte abonnementsperioder refunderes ikke, herunder ved opsigelse af årlige abonnementer før periodens udløb.

8.2. For virksomheder er der ingen fortrydelsesret.

9. Betalingskort udløb

9.1 Såfremt Brugerens betalingskort udløber, vil der blive fremsendt e-mail med link til opdatering af kortoplysninger.

10. Kortoplysninger

10.1 Ved tilmelding til Platformen giver Brugeren tilladelse til at de nødvendige betalingskortsoplysninger gemmes til brug for automatisk debitering. Disse oplysninger slettes 30 dage efter abonnementets ophør.

11. Ændring af abonnementsvilkår

11.1. Leverandøren forbeholder sig retten til at ændre disse abonnementsvilkår. Varsel om ændringer vil blive givet via e-mail eller på Platformen. Fortsat brug af abonnementet efter ændringer anses som accept.

12. Kontakt og support

12.1 Ved spørgsmål eller behov for support rettes der henvendelse til Boligdok på info@emovision.dk eller +45 30205268.