1.1. Disse handelsbetingelser gælder for virksomheder samt privatpersoner (herefter “Brugeren”), der køber adgang til emovision (herefter “Platformen”), som ejes og drives af Boligdok ApS (herefter “Leverandøren”).
1.2. Ved at købe et abonnement accepterer Brugeren disse handelsbetingelser.
2.1. Abonnementet er løbende og fortsætter, indtil det opsiges. Der er en bindingsperiode på 3 måneder fra abonnementsstart.
2.2. Brugeren kan vælge mellem månedsvis eller helårlig betaling.
2.3. Betaling trækkes automatisk fra det registrerede betalingskort forud for den valgte periode.
2.4. Ved opsigelse kan Brugeren vælge at afslutte abonnementet ved udgangen af den betalte periode.
2.5. Ved årlig betaling bindes Brugeren for en hel periode uden mulighed for refusion ved opsigelse før periodens udløb.
2.6. På kontoudtoget vil Leverandøren fremstå som Boligdok ApS.
3.1. Brugeren har mulighed for at få en uges gratis prøveadgang til Platformen i en periode på 14 dage.
3.2. Prøveadgangen udløber automatisk efter perioden og konverteres ikke til et betalt abonnement, medmindre brugeren selv aktivt tilmelder sig et abonnement.
3.3. Under prøveperioden har Brugeren adgang til alle platformens funktioner.
3.4. Leverandøren forbeholder sig retten til at afbryde prøveadgangen ved mistanke om misbrug.
4.1. Betaling kan foretages via Mastercard eller VISA
4.2. Ved helt særlige tilfælde kan der laves aftale om fakturabetaling. Hvis det ønskes, skal man kontakte os direkte på telefon eller mail.
4.3. Når Brugeren gennemfører en betaling, vil det første beløb blive trukket ved abonnementsstart, og efterfølgende betalinger vil blive trukket som følger:
5.1. I forbindelse med oprettelsen vælger Brugeren sit brugernavn samt adgangskode.
5.2. Når betalingen er gennemført, får Brugeren adgang til Platformen umiddelbart efter registreringen er fuldført.
5.3. Brugeren får tilsendt en bekræftelsesmail med link til loginsiden.
5.4. På hjemmesiden emovision.dk kan man tilgå loginsiden.
6.1. Ved oprettelse af en brugerprofil eller ved adgang til Platformen – både ved betalt abonnement og gratis prøveadgang – giver Brugeren tilladelse til at Leverandøren kan kontakte dem med relevante beskeder, opdateringer og tilbud relateret til platformen.
7.1 For virksomheder er der ingen fortrydelsesret på købet.
8.1. Virksomheder har 14 dages reklamationsret.
8.2. Reklamationer skal meddeles Leverandøren skriftligt hurtigst muligt efter, at fejlen er opdaget.
8.3. Reklamationer sendes til support@emovision.dk med en beskrivelse af problemet.
9.1. Hvis Brugeren ønsker at klage, kan dette gøres skriftligt til support@emovision.dk.
10.1. Leverandøren forbeholder sig retten til at justere abonnementspriserne. Brugeren vil modtage besked om prisændringer senest 30 dage inden ikrafttrædelse.
10.2. Ved fortsat brug af Platformen efter prisændringer anses disse som accepteret.
11.1. Brugeren kan til enhver tid opsige abonnementet til udgangen af den betalte periode. Opsigelse skal foretages via Brugers kontoindstillinger på Platformen.
11.2. For opsigelse til udgangen af en måned skal dette ske senest dagen før næstkommende opkrævning.
11.3. Ved opsigelse modtager Brugeren en bekræftelse på den tilknyttede mail.
12.1. For spørgsmål vedrørende abonnementet eller øvrige spørgsmål kan Leverandøren kontaktes på support@emovision.dk eller telefon +45 30205268.
13.1. Leverandøren forbeholder sig retten til at ændre disse handelsbetingelser. Brugeren vil blive varslet om ændringer via e-mail eller på Platformen, og fortsat brug anses som accept af ændringerne.
14.1. Disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret. Eventuelle tvister afgøres ved Sø- og Handelsretten i København eller, hvis Sø- og Handelsretten ikke har saglig kompetence, ved Københavns byret.
1.1. Disse handelsbetingelser gælder for virksomheder samt privatpersoner (herefter “Brugeren”), der køber adgang til emovision (herefter “Platformen”), som ejes og drives af Boligdok ApS (herefter “Leverandøren”).
1.2. Ved at købe et abonnement accepterer Brugeren disse handelsbetingelser.
2.1. Abonnementet er løbende og fortsætter, indtil det opsiges. Der er en bindingsperiode på 3 måneder fra abonnementsstart.
2.2. Brugeren kan vælge mellem månedsvis eller helårlig betaling.
2.3. Betaling trækkes automatisk fra det registrerede betalingskort forud for den valgte periode.
2.4. Ved opsigelse kan Brugeren vælge at afslutte abonnementet ved udgangen af den betalte periode.
2.5. Ved årlig betaling bindes Brugeren for en hel periode uden mulighed for refusion ved opsigelse før periodens udløb.
2.6. På kontoudtoget vil Leverandøren fremstå som Boligdok ApS.
3.1. Brugeren har mulighed for at få en uges gratis prøveadgang til Platformen i en periode på 14 dage.
3.2. Prøveadgangen udløber automatisk efter perioden og konverteres ikke til et betalt abonnement, medmindre brugeren selv aktivt tilmelder sig et abonnement.
3.3. Under prøveperioden har Brugeren adgang til alle platformens funktioner.
3.4. Leverandøren forbeholder sig retten til at afbryde prøveadgangen ved mistanke om misbrug.
4.1. Betaling kan foretages via Mastercard eller VISA.
4.2. Ved helt særlige tilfælde kan der laves aftale om fakturabetaling. Hvis det ønskes, skal man kontakte os direkte på telefon eller mail.
4.3. Når Brugeren gennemfører en betaling, vil det første beløb blive trukket ved abonnementsstart, og efterfølgende betalinger vil blive trukket som følger:
5.1. I forbindelse med oprettelsen vælger Brugeren sit brugernavn samt adgangskode.
5.2. Når betalingen er gennemført, får Brugeren adgang til Platformen umiddelbart efter registreringen er fuldført.
5.3. Brugeren får tilsendt en bekræftelsesmail med link til loginsiden.
5.4. På hjemmesiden emovision.dk kan man tilgå loginsiden.
6.1. Ved oprettelse af en brugerprofil eller ved adgang til Platformen – både ved betalt abonnement og gratis prøveadgang – giver Brugeren tilladelse til at Leverandøren kan kontakte dem med relevante beskeder, opdateringer og tilbud relateret til platformen.
7.1 For virksomheder er der ingen fortrydelsesret på købet.
8.1. Virksomheder har 14 dages reklamationsret.
8.2. Reklamationer skal meddeles Leverandøren skriftligt hurtigst muligt efter, at fejlen er opdaget.
8.3. Reklamationer sendes til support@emovision.dk med en beskrivelse af problemet.
9.1. Hvis Brugeren ønsker at klage, kan dette gøres skriftligt til support@emovision.dk.
10.1. Leverandøren forbeholder sig retten til at justere abonnementspriserne. Brugeren vil modtage besked om prisændringer senest 30 dage inden ikrafttrædelse.
10.2. Ved fortsat brug af Platformen efter prisændringer anses disse som accepteret.
11.1. Brugeren kan til enhver tid opsige abonnementet til udgangen af den betalte periode. Opsigelse skal foretages via Brugers kontoindstillinger på Platformen.
11.2. For opsigelse til udgangen af en måned skal dette ske senest den 14. i pågældende måned.
11.3. Ved opsigelse modtager Brugeren en bekræftelse på den tilknyttede mail.
12.1. For spørgsmål vedrørende abonnementet eller øvrige spørgsmål kan Leverandøren kontaktes på support@emovision.dk eller telefon +45 30205268.
13.1. Leverandøren forbeholder sig retten til at ændre disse handelsbetingelser. Brugeren vil blive varslet om ændringer via e-mail eller på Platformen, og fortsat brug anses som accept af ændringerne.
14.1. Disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret. Eventuelle tvister afgøres ved Sø- og Handelsretten i København eller, hvis Sø- og Handelsretten ikke har saglig kompetence, ved Københavns byret.